Heeft u een klacht?

De medewerkers van Ortho-technics doen er alles aan om u zowel een goed product als een goede service te leveren. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent.

Wij stellen het erg op prijs wanneer u in zo’n geval contact met ons opneemt. Veel klachten ontstaan door misverstanden, die in een gesprek rechtgezet kunnen worden. Door uw klacht met ons te bespreken, geeft u ons de kans iets te herstellen en te verbeteren, wat ook andere patiënten ten goede kan komen.

Vaak is het niet makkelijk om een klacht te bespreken. We geven u graag een paar tips die u en ons kunnen helpen om het gesprek zo goed mogelijk te laten verlopen.

  • Reageer zo snel mogelijk
  • Schrijf op waarover u wilt praten, zodat u tijdens het gesprek niets vergeet
  • Neem zo nodig iemand mee ter ondersteuning

Mocht een gesprek niet tot een oplossing leiden, dan kunt u een brief sturen naar Ortho-technics t.a.v. Klachtenfunctionaris, Postbus 18, 6400 AA Heerlen.
Indien u vindt dat wij op uw klacht niet adequaat gereageerd hebben, dan kunt u een klacht indienen bij de branchevereniging NVOS-Orthobanda.

Mocht u vinden dat uw klacht door de branchevereniging ook onvoldoende is afgehandeld, dan kunt u een klacht indienen bij de “Geschillencommissie” van de SEMH (Stichting Erkenningsregeling leveranciers Medische Hulpmiddelen).

Wij hopen uiteraard dat het nooit zover hoeft te komen, maar voor u is het goed om te weten dat er een adequate klachtenregeling is.

Downloads

U kunt hier de klachtenregeling Orthopedische en Medische Hulpmiddelen in PDF formaat downloaden.

U kunt hier de algemene voorwaarden van NVOS Orthobanda in PDF formaat downloaden.

Gebruik de rechtermuisknop; koppeling opslaan als.. om een van de PDF-bestanden op te slaan.
Indien u niet over Adobe Reader beschikt om PDF-bestanden te openen kunt u deze hier downloaden.